Setmana de la ciència

L’institut El Castell porta ja 10 anys realitzant activitats dins la Setmana de la Ciència.

Els temes centrals de l’edició d’enguany són, d’una banda, la taula periòdica, amb motiu de l’Any Internacional de la Taula Periòdica dels Elements Químics, i, de l’altra investigadors  com ara l’ecòleg Ramon Margalef; l’enginyer i inventor Narcís MonturiolMargaret Hamilton, qui va liderar el desenvolupament del programari de navegació on-board per al Programa Espacial Apollo; i el polifacètic Leonardo da Vinci, en commemoració dels 500 anys de la seva mort.

Enguany els nostres alumnes han realitzat tot un seguit d’activitats relacionades que es poden consultar al nostre tríptic.

El dimarts 12 de novembre ens han visitat 237 alumnes de les escoles de primària d’Esparreguera, que han realitzat un taller de química monitoritzat per alumnat de 4t d’ESO. En acabar s’ha pogut realitzar una macrofoto representant la Taula Periòdica dels Elements Químics. Tots i totes han gaudit d’aquest matí de ciència. Us esperem a la propera Setmana de la Ciència!