PREMIS FUB MANRESA

Estem d’enhorabona!

Dos primers premis per a  treballs de recerca presentats per alumnes de Batxillerat de l’INSTITUT EL CASTELL  a la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya, FUB Manresa, entregats ahir a la capital del Bages.

Premi UManresa a TR de Batxillerat 2022, modalitat Ciències de la Salut per a la Cèlia Delmàs, l’Ada Rodríguez i la Maria Sabaté; tutoritzades per la Yolanda Eito.

Premi UManresa a TR de Batxillerat 2022, modalitat Educació, per a la Nahegely Medina i l’Andrea Camacho; tutoritzades per la Lucía Rodríguez

Per molts anys a les cinc alumnes i les respectives tutores!

Continuem treballant per l’excel·lència!

#ElCastellCientífic #ElCastellHumanístic #ElCastellTR