Preinscripció Batxillerat 2021-2022

Oferta inicial de places

LLISTES AMB EL BAREM UN COP RESOLTES LES RECLAMACIONS

18 de juny: Publicació de llistes amb el barem un cop resoltes les reclamacions.

18 de juny: Sorteig per resoldre les sol·licituds de preinscripció empatades en punts.

23 de juny: Publicació de les llistes ordenades. Després del sorteig, s’elabora la llista ordenada de sol·licituds per a l’assignació de places, que es fa considerant en primer lloc l’alumnat amb necessitats educatives específiques, i després, la resta d’alumnes, tenint en compte les puntuacions de cada sol·licitud, de més a menys.

7 de juliol: oferta final de places escolars. Publicació del nombre definitiu de places escolars per centre i curs que és el que s’utilitza per a l’assignació de places.

9 de juliol: Publicació de les llistes d’assignació i llista d’espera. Finalment, es publica la llista d’alumnes admesos al centre i també la llista d’espera.

A continuació trobareu informació sobre la oferta de places i d’itineraris de Batxillerat de l’Institut El Castell per al curs 2021-2022:

Itineraris 1r de Batxillerat 2021-2022

Itineraris 2n de Batxillerat 2021-2022

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *