Participació a la XI Olimpíada d’Economia a la Universitat de Barcelona

Les alumnes, Laura Aguilar, Àurea Martínez i Mar Prunera de 2n de Batxillerat, van participar ahir, 29 d’abril de 2019, a la fase local de la XI Olimpíada d’Economia que organitza la Universitat de Barcelona.

Un cop finalitzada la prova, les alumnes han rebut un certificat per part de Laura Guitart Tarrés, vicedegana acadèmica de la Universitat de Barcelona d’Economia i Empresa.

Agraïm des del centre la vostra participació i esperem que obtingueu bons resultats i que us puguin seleccionar per la fase Estatal que tindrà lloc enguany a Madrid del 25 al 27 de juny.

Us desitgem molta sort!!!