Participació a la X Olimpíada d’Economia a la Universitat de Barcelona

Les alumnes, Núria Soler i Anca Voicila, tutoritzades per la professora Natàlia Rovira, van participar el 18 d’abril de 2018 a la fase local de la X Olimpíada d’Economia que organitzava la Universitat de Barcelona.

Un cop finalitzada la prova, les alumnes van rebre un certificat per part de Laura Guitart Tarrés, professora de la Universitat de Barcelona d’Economia i Empresa.

Agraïm des del centre la participació i esperem que obtinguin bons resultats i que les puguin seleccionar per la fase Estatal que tindrà lloc enguany a Santiago de Compostela del 25 al 27 de juny.

Us desitgem molta sort!!!