Participació a la IX Olimpíada d’Economia a la Universitat de Barcelona

Els nostres alumnes, Jordi Bailén, Octavia Dabija i María Pineda, tutoritzats per la professora Natàlia Rovira, han participat avui, 9 de maig de 2017, a la fase local de la IX Olimpíada d’Economia que organitza la Universitat de Barcelona.

Un cop finalitzada la prova, els alumnes han rebut un certificat per part de Laura Guitart Tarrés, Vicedegana acadèmica de la Facultat d’Economia i Empresa de la Universitat de Barcelona.

Agraïm des del centre la vostra participació i esperem que obtingueu bons resultats i que us puguin seleccionar per la fase Estatal que tindrà lloc a Córdoba del 26 al 28 de Juny de 2017.

Us desitgem molta sort!!!

natalia