Notícies de l’alumnat de 1r de BTX: estades a Irlanda i a Noruega.

Ja som a Irlanda! La primera parada l’hem fet a Emerald College. Els alumnes han realitzat les proves de nivell d’anglès. Mentre els professors del College deliberaven els grups classe hem fet una volta pels voltants i alguns han aprofitat fins i tot per jugar un “rondò”. Demà pel matí comencem les classes d’ speaking a les 9h. En un sol dia escola nova, profes nous, casa i família nova, cultura, menjar, horaris, ciutat…trajecte a l’escola… saben al què ens encarem i per això ens han rebut amb molt d’afecte i entusiasme!

I…. arribant a Noruega.
Quin fred!
noruega-1

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *