Estem d’enhorabona !!

El curs passat es va fer una actualtizació del pla TAC (tecnologies d’aprenentatge i comunicació) del centre. Alhora es va realizar la renovació de tota la xarxa LAN per facilitar l’accès a Internet i comunicacions.

Per aquest dos motius el centre ha estat escollit conjuntament amb altres 50 escoles i instituts de tot Catalunya com a pioners en l’impuls de la transformació digital per a la gestio del canvi.

S’ha assignat al centre , com a referent,  una dotació important de nous recursos i serveis tecnòlogics per donar suport a la dimensió de la competència digital de l’alumnat i el professorat, el desplegament curricular, la inclusió digital i la innovació metodològica.