ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Es convoquen eleccions al Consell Escolar d’aquest centre educatiu als diversos sectors de la comunitat escolar: professors, pares i mares d’alumnes, alumnes, personal d’administració i serveis (PAS) i personal d’atenció educativa (PAE).

– Els censos electorals de cada sector estaran exposats al tauler d’anuncis del centre fins el dia 22 de novembre.

– Les possibles reclamacions a inscripcions dels censos electorals es faran mitjançant un escrit dirigit al director o directora del centre dins del termini establert de tres dies lectius, entre el dia 14 de novembre i el 16 de novembre.

– Les resolucions a les reclamacions sobre inscripcions als censos electorals es publicaran als taulers d’anuncis el dia 17 de novembre conjuntament amb els censos electorals definitius als quals hauran estat incorporades.

– Les candidatures s’han de presentar per escrit amb els impresos adients i sempre abans del dia 20 de novembre.

– Les candidatures seran proclamades i publicades al tauler d’anuncis del centre una vegada hagin estat analitzades i comprovades per les respectives meses electorals, el dia 21 de novembre.

– La sol·licitud per actuar com a supervisor es farà mitjançant escrit, segons el model establert, dirigit al president o presidenta de les meses electorals respectives, abans del dia 16 de novembre.

– El sorteig per designar els membres vocals de les meses electorals dels sectors d’alumnes i de pares i mares d’alumnes es farà el dia 9 de novembre a les 11.00 hores, al despatx de direcció de l’edifici escolar.

– Les meses electorals de tots els sectors es constituiran el dia 23 de novembre als locals de l’edifici escolar.

– El nombre de representants que renoven en la present convocatòria és:

Professors                                         5

Pares i mares d’alumnes                  1

Alumnes (secundaria)                       2

Personal d’administració i Serveis (PAS)            1

Personal atenció educativa               0

– Cada elector podrà votar un nombre màxim de representants d’acord amb les vacants que es convoquen a l’apartat anterior.

– Les votacions es faran el dia 23 de novembre de 2023, amb el calendari I l’horari següents:

Sector                         Hora                               Lloc

Alumnes                    De 8.00h a 11.00h          Aules