5a SETMANA D’ESPARREGUERA

Del 6 al 10 de febrer de 2017 celebrem a l’Institut El Castell la 5a Setmana d’Esparreguera, amb la intenció de millorar el coneixement del nostre entorn i cohesionar encara més el nostre Centre.

Com ja vam fer l’any passat, tindrem una personalitat esparreguerina que ens apadrinarà l’edició d’enguany. En concret, aquest cop serà Josep Borràs, figura destacada de la població, que ens farà un acte inaugural a la Sala Dual  el dia 6 a les 12:30 i al qual hi assistiran els alumnes de 4t i també els delegats de la resta de cursos com a representació de la resta d’alumnat.

A més, aquí trobareu també un breu recull d’algunes de les activitats que es faran al Centre aquests dies. Igualment, proposem a tota la comunitat educativa participar del nostre projecte, i per això demanem que pengeu al  vostre facebook personal fotografies dels racons d’Esparreguera, que per la raó que sigui, considereu més significatives, amb l’etiqueta #castellguera17. Aquestes imatges seran compartides per l’INS El Castell.

Per tot això, demanem la vostra col·laboració. Estarem molt contents de comptar amb vosaltres! PARTICIPEU-HI!

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

5a-ediciob