5a edició de ‘Fem Xarxa, Fem Empresa’

Emma Pérez, antiga alumna de l’institut El Castell i actualment cursant Publicitat i Relacions Públiques, va ser una convidada a l’acte de presentació de ‘Fem Xarxa, Fem Empresa’ del passat dijous, 18 d’octubre, a Castellví de Rosanes.

L’ex-alumne va explicar la seva experiència com a guanyadora del concurs d’Iniciatives Empresarials del Baix Llobregat Nord d’aquest any a la categoria de millor idea jove de negoci.

El projecte l’impulsen els serveis de Promoció Econòmica dels vuit municipis del Baix Llobregat nord per potenciar i enfortir els recursos que s’ofereixen a les empreses i els emprenedors de la comarca, i contribuir així al seu creixement i consolidació.

Des de l’institut El Castell potenciem l’esperit emprenedor i tornarem a participar en la nova edició per presentar noves idees de negoci durant el 2019.