FESTA FINAL DE TRIMESTRE

Divendres dia 21 de desembre, vam celebrar el tancament de trimestre i les festes de Nadal amb una jornada especial on tot l’alumnat va participar en les activitats proposades.

A primera hora l’alumnat de Batxillerat va preparar una serie de proves en la Gimcana Solidària amb la “Marató de TV3” on es van recollir 332 € que es van ingressar per la lluita contra el càncer, la temàtica d’enguany. Les proves van ser molt divertides i van agradar molt !!

Seguidament els alumnes de la coral de l’Institut i l’alumnat del Batxillerat artístic vam realitzar una actuació que va concloure la diada amb grans sorpreses i premis.

Us passem algunes imatges de la festa.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *