Els de 1r anem a l’hípica

Aquest dimarts 13 de novembre els alumnes de 1r ESO hem fet una sortida de tutoria. Hem anat a l’hípica d’Esparreguera on, a part de muntar a cavall, hem fet tallers de raspallat i jocs de direcció amb regnes entre altres. Ha estat un matí molt profitós no només gaudint de l’experiència sinó també tenint l’oportunitat de conèixer millor aquests animals. Hem acabat les activitats veient els monitors del centre junt amb la nostra alumna de 1r Alba Dominguez fent una petita demostració de l’esport eqüestre horseball.