REUNIÓ FAMÍLIES 4t ESO- Orientació Educativa i vocacional (I DESPRÉS DE L’ESO, QUÈ?)

El dilluns 20 de gener de 2025 a les 18 h es farà a la biblioteca de l’institut una xerrada amb les famílies de 4t d’ESO que portarà per títol: I DESPRÉS DE L’ESO, QUÈ?

La xerrada la portaran entre la Mónica Rodríguez, orientadora que treballa a la Casa Baumann i que és la referent del PUNT JOVE a l’institut, i els orientadors de 4t d’ESO: Paula Montilla i Víctor Lacruz.

La intenció és posar-vos al dia sobre què estem treballant amb l’alumnat de 4t, en quin moment de l’orientació ens trobem i sobretot que les famílies estigueu al cas de tot el procés que caldrà fer per les preinscripcions i les matrícules del curs vinent.

És important que algun dels dos pares hi pugueu ser. Apunteu-vos la data al calendari.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>