Viatge 4t d’ESO

1r dia

Comencem l’aventura… Sis professors i 89 alumnes volem en direcció a Itàlia. Hem matinat. Portem una maleta carregada de somnis, ganes de compartir i conèixer llocs nous. Aterrem a l’aeroport de Bolonya.

2n dia

Primera destinació: Pisa. Visitem el Baptisteri i la Catedral. Dinem a Lucca i descobrim tots els racons que amaguen els carrers d’aquesta ciutat.

3r dia

Florència ens fascina. Ens acompanyen tres guies per fer una visita guiada. Passegem i gaudim del Duomo de Santa Maria Fiore, Jardins de Bóboli i Galeria Palatina. Un grup d’alumnes va visitar la Galeria Uffizi.

4t dia

Visitem Sant Giminiano on podem tastar un gelat dels millors del món i dinem a Siena seguint un recorregut pel centre històric. Avui dormirem a Roma…

5è dia