Colònies 1r, 2n i 3r d’ESO

1r dia

L’alumnat de 1r d’ESO ha arribat a la casa de colònies de Prades. Allà, han fet una activitat per trobar la torxa olímpica que havien robat i com a recompensa s’han pogut banyar a la piscina. A la tarda han jugat a esports d’equip i s’ho han passat d’allò més bé. Ara s’estan dutxant i preparant per a la primera nit.

A 2n d’ESO han començat les colònies a la Masia Pagès. Hem arribat puntuals i preparats per passar tres dies de diversió i natura! Ens esperen jocs grupals i d’aigua, tirolines, piscina. Molts riures i bones experiències.

L’alumnat de 3r d’ESO ha començat les activitats d’esports d’aventura a l’espai actiu de Vallcebre. Han iniciat el dia amb una via ferrada, fent barranquisme, paddle surf i l’han tancat amb escalada. Ha estat un dia intens però molt divertit.

2n dia

L’alumnat de 1r d’ESO ha tingut una visita sorpresa ha costat dormir. Pel matí hem pujat fins al mirador del Pla de la Guàrdia. Després de l’excursió, ens hem refrescat a la piscina. Per la tarda, hem participat en les olimpíades gregues, amb bany inclòs. Ara, s’estan preparant per a la discoteca. Esperem que aquesta nit sigui més tranquil·la.

L’alumnat de 2n d’ESO ha gaudit d’un segon i tercer dia de colònies a Mas Pagès amb un munt d’activitats rodejats de natura. Ens hem dividit en grups per fer activitats de cohesió, una cursa d’orientació i un circuit pel bosc vertical. D’altra banda, també hem gaudit de la piscina de la casa i hem fet jocs d’aigua per combatre la calor d’aquests dies. Al vespre, hem organitzat discoteca a l’aire lliure amb els hits més refrescants d’aquest estiu. Ens ho hem passat d’allò més bé!

3r dia

L’alumnat de primer d’eso ja ha arribat a prades. Hem trobat l’antorxa olímpica que havia estat robada. Com a recompensa, ens hem banyat a la piscina i després hem jugat a diferents esports d’equip.

Avui l’alumnat de 2n d’ESO s’acomiada de les colònies amb més jocs i dinàmiques rodejats de naturalesa. Hem iniciat el dia amb una bona tassa de xocolata amb melindros per agafar energia i després ens hem dividit per fer activitats d’exterior; incloent tirolines! Després de dinar, ja tornarem cap a Rubí.