Teatre socioeducatiu

L’alumnat de 1r d’ESO participa  en els tallers de teatre socioducatiu amb el grup EIRENE. Aquests tallers ens permeten treballar aspectes relacionats amb la convivència, ajuda a desenvolupar  les habilitats dels participants i aportar-los estratègies que els capacitin per ser autònoms en les seves decisions i fets alhora que capaços d’expressar els seus sentiments, emocions i preocupacions lliurement. Altres valors que ens ajuda a expressar són la comunicació, la sensibilitat, la capacitat d’escoltar l’altre de forma activa i el treball en equip. Però, per sobre de tot, ens capacita per aprendre a desenvolupar la nostra creativitat per poder aportar solucions creatives i no violentes davant els conflictes que ens trobem en el nostre dia a dia.