Servei Comunitari

Aquest curs, l’alumnat de 4t ha participat en el Servei Comunitari,  que consisteix  en una formació  de 10 hores  sobre problemes que pot tenir la nostra societat i diferents maneres d’ajudar a millorar-la. Aquesta formació és paral.lela a la participació amb  entitats que altruísticament ajuden  diferents estrats de la nostra ciutat.
L’alumnat s’ha dividit en 9 grups que ha participat en les activitats següents:
projectes intergeneracionals amb la gent gran, com la col·laboració amb la residència del Avets o la participació en el projecte parelles TIC de la biblioteca on ajudaven persones grans a utilitzar eines TIC,
projectes d’ajut a infants, com la participació en tallers de matemàtiques de l’escola Ramon Llull o el programa de la bilioteca LECXIt en el qual el nostre alumnat ajudava a llegir nens i nenes més petits.
Projectes d’ajut a gent necessitada, com el Gran Recapte o l’associació Frater Nadal que distribueix menjar a la gent necessitada de Rubí.
Projectes lligats al medi ambient, com l’organització de la caminada nocturna de Rubí o la pintada d’un mural del 50è aniversari de l’arribada del primer home a la lluna, que s’ha pintat a les parets del centre.
Projectes d’ajut a persones amb malalties, com l’associació AVAN de malalts amb malalties neurodegeneratives.
L’experiència ha estat molt gratificant i l’alumnat ha experimentat la satisfacció d’ajudar els altres.