Campus Ítaca 2018-2019

Del 4 al 12 de juliol tindrà lloc el Campus Ítaca, activitat que organitza la UAB amb Fundació Autònoma Solidària. Adjuntem informació rellevant per al desenvolupament del campus:

1. Punt de trobada amb l’autocar

A l’autocar hi haurà un/a monitor/a acompanyant que recollirà  l’alumnat en el punt de trobada, l’acompanyarà fins la UAB i a la tarda el retornarà als seus municipis. .

1. L’Acte de Benvinguda

El primer dia, de 9 a 9.30h es durà a terme un acte de benvinguda.

L’acte es durà a terme a la Sala d’Actes de la Facultat de Ciències Polítiques i Sociologia.

1. Acte de Cloenda

L’últim dia, 14 de juliol, de 18 a 19.30h, es durà a terme l’acte de Cloenda del campus, on l’alumnat  presentarà la feina feta durant la seva estada a la UAB i on hi assistiran  familiars, representants dels instituts i ajuntaments i representació institucional de la UAB.

Aquest any es faran dues cloendes simultànies a causa del volum de participants.

1.  Més informació d’interès:

–          Els noies i noies han de portar esmorzar i aigua cada dia

–          És recomanable portar gorra i protecció solar

–          Hi ha un dia que tenen piscina, per tant,  haurien de portar tovallola, xancletes i banyador

–          El primer dia es lliurarà la samarreta del Campus, cal que la portin el 2n i l’últim dia.

–          Recomanem que els joves portin roba i calçat còmode, ja que cada dia es duran a terme activitats lúdiques i esportives.