Presentem la Comissió de Coeducació

Avui, aprofitant la celebració del Dia Internacional de les Dones, presentem la Comissió de Coeducació del centre i el seu espai virtual.
Aquest curs s’ha format la Comissió de Coeducació al centre amb la voluntat de treballar transversalment qüestions com la perspectiva de gènere, la igualtat i la prevenció de violències.

Els i les integrants són:
– Esther Borderas, orientadora educativa.
– Marta Company, orientadora educativa.
– Chiara Erroi, professora de francès.
– Beatriz Marcos, professora d’educació visual i plàstica, comunicació audiovisual i dibuix tècnic.
– Pol Màdico, professor de biologia i geologia.
– Ada Pastor, professora de llengua castellana i literatura.

A l’espai virtual, trobareu material adreçat a alumnat, professorat i famílies sobre diferents aspectes per treballar la inclusió, discriminació per raó de gènere o la interseccionalitat.

Per la voluntat d’escolta i atenció de la Comissió, s’ha creat una bústia digital per recollir denúncies, propostes i comentaris relacionats amb tots els aspectes d’interès de l’alumnat i les famílies. Si no, sempre podeu enviar un correu a coeducacio@ducdemontblanc.cat.

Continuarem treballant per millorar la convivència, la igualtat i la inclusió en el nostre centre i a la societat.