Preparem una decoració sostenible

Des del DUC VERD, conviden a fer decoracions sostenibles de les aules. S’apropen unes dates importants amb unes vacances desitjades per molts. Per celebrar l’arribada de l’hivern i Nadal, proposem decorar les aules amb materials reciclats, reciclables, reutilitzats, reinventats…

Cada grup classe podrà guarnir la seva aula amb els que ells mateixos siguin capaços de crear seguint uns condicionants elaborats d’acord amb l’ideari d’Escola Verda. Com ja es detalla és important que el material utilitzat una vegada finalitzades aquestes dates pugui tornar a ser reciclat, reutilitzat o conservat si escau per ocasions següents.

El consumisme moltes vegades ha fet associar aquestes dates a un consumisme que comporta una despesa tant econòmica com ecològica. Nosaltres proposem una mirada més diversa, nova, més atractiva i imaginativa. Cada classe tindrà la seva pròpia personalitat, ja que serà l’obra de l’alumnat del grup.

Quan ho tinguin tot a punt, compartirem amb tota la comunitat educativa el resultat que de ben segur seran ben originals.

Bases de la proposta: proposta nadal v2