Apadrinem#Rubicity

Dimecres, 5 de juny, va tenir lloc la mostra Apadrinem#Rubicity, que és l’adaptació del programa d’innovació educativa Apadrinem el nostre patrimoni.
L’alumnat de 3r d’ESO que forma part del grup  d’Ecoherois,  Mariona Rovira, Arnau Ramoneda i Judith Rodó van
presentar el nostre espai apadrinat, el Torrent de les abelles,  i van explicar com era, la seva situació, la flora representativa de l’espai, alguns elements importants com l’hotel d’insectes per afavorir el refugi i nidificació de les abelles salvatges, espècie inclosa a la llista vermella de la Unió Internacional per la Conservació de la Natura.
També van explicar l’acció de neteja que va fer l’alumnat de  l’optativa de 2n i 3r , el dia 10 de maig, dins el marc del Let’s Clean Up Europe (la nostra va ser una una de les més de 300 activitats organitzades a tot Catalunya).
L’Ajuntament de Rubí es va fer ressò d’aquesta notícia ,que podreu llegir clicant l’enllaç.