Quarantena Covid-19 (feines)

Benvolgudes famílies,

Com segurament ja sabreu pels mitjans de comunicació, el Departament ha fet unes orientacions (criteris) als centres educatius explicant que a partir del 14 d’abril comença la tercera avaluació. La idea que ha transmès el Departament és que es facin propostes globalitzades i qualificables. I què vol dir això?

D’una banda vol dir, que els alumnes només han de poder millorar les seves qualificacions aconseguides fins el 12 de març i què es continuarà avaluant de manera formadora amb nous continguts fins el dia 19 de juny. És per aquesta raó, que considerem molt recomanable que tot l’alumnat continuï la formació a distància que oferim des de l’Institut. Sobretot, l’alumnat que tingui indicadors no assolits de la 1a i 2a avaluació o que vulguin millorar els seus resultats haurien de fer totes les tasques, projectes i reptes que l’equip de professorat els proposaran. Nosaltres emetrem un butlletí informatiu a la 3a avaluació amb el resultat del seguiment de l’alumne de la seva formació a distància.

D’altra banda vol dir, que per millorar el seguiment i la recepció de materials i poder crear tasques més competencials es minimitzarà el nombre de matèries. Es creen 4 blocs únics de matèries i en un sol entorn virtual d’aprenentatge que és el Moodle. A través d’aquesta plataforma accediran a les tasques, continguts i d’altres plataformes digitals que ja estaven fent servir. En resum:

1) Bloc de globalitzades (Ciències naturals, socials, tecnologia i Visual i Plàstica)
2) Bloc de llengües (Català, castellà, anglès)
3) Bloc de matemàtiques
4) Música, Educació física i Projectes singulars (Creadors en residència i Literapolis)

Des de tutoria s’ha estat fent una gran feina detectant tots els possibles casos de manca de connexió i maquinari entre l’alumnat. Ara esperem que s’acabi de confeccionar el Pla de centre educatius en línia proposat pel Departament d’Educació de la Generalitat per poder donar-li una solució a tots el casos concrets que mostrin dificultats en aquest aspecte. Mentre no es solucioni, tot el professorat del Doctor Puigvert n’és molt conscient i en cap cas significarà cap greuge a nivell acadèmic. Igualment, per seguir millorant necessitem actualitzar les dades que tenim. Per això, us demanem que ompliu aquest formulari: FORMULARI DADES FAMÍLIES. A partir d’avui, els tutors i les tutores us enviaran els butlletins d’avaluació del segon trimestre. En cas de no rebre’ls, ens podeu informar d’aquest fet mitjançant el formulari que acabem de mencionar.

El 14 d’abril els alumnes rebran un mail del tutor o tutora amb informació més detallada. I vosaltres famílies trobareu aquesta mateixa programació al web del centre: https://agora.xtec.cat/iesdrpuigvert/quarantena-covid-19-feines/.

Finalment, tornarà l’alumnat a les aules aquest curs? De moment, no hem rebut cap indicació al respecte. S’ha d’esperar a veure com evoluciona la pandèmia i esperar les indicacions que ens arriben des del Departament d’Educació. De tota manera estem segurs que, amb paciència i sentit de responsabilitat, ENS EN SORTIREM.

Activitats fins al 14 de març

Us adjuntem el recull d’activitats de consolidació que el professorat de INS Doctor Puigvert us ha anat confeccionant. Aquestes activitats només tenen vigència fina al 13 de març

1r d’ESO 2n d’ESO 3r d’ESO 4t d’ESO 1r Batx. 2n Batx.
Activitats 1 Activitats 2 Activitats 3 Activitats 4 Activitats 1B Activitats 2B
Les activitats no s'actualitzaran durant el període de vacances de Setmana Santa.