Sant Jordi 2022

El passat divendres dia 22 d’abril l’institut va celebrar la Diada de Sant Jordi. Després de fer 2 hores de classe s’iniciaren els tradicionals tallers de Sant Jordi: confecció de roses i de punts de llibre, de producció de slime, de jocs de taula, del joc del llop i del joc de les cadires i de rap, que va causar furor entre l’alumnat de primer d’ESO.

Al llarg del matí es lliuraren els diplomes a l’alumnat guanyador del concurs de fanzines:

Premi al millor fanzine de 1r d’ESO
LES PRINCESS
Vicktoria B. T., Nara M. M. i Ruth V. C.

Premi al millor fanzine de 2n d’ESO
346.019.46.08
Leonardo S. T., Pau R. G. i Zhen H. X.

Premi al millor fanzine de 3r d’ESO
EL TRIO
Abril S. E., C. G. F. i Salman E. M.

Premi al millor fanzine de 4t d’ESO
PIN Y PON
Paula V. G. i Adrià C. T.

1r batx – Premi desert

Premi al millor fanzine de 2n BATX
EL GATO DE SHRÖDINGER
Eva B., Laia V. i Noa M.
I en breu es repartirà també diplomes a l’alumnat millor classificat en les proves Cangur que es van dur a terme recentment. En l’edició d’enguany tenim alumnes de 1r, 3r, 4t i 2nBtx en el 5,5% dels millors participants de Catalunya: Oriol G. P. de 1r d’ESO, Pol F. de 3r, Iago F. de 4t i Pol A. de 2n de Btx.
Els millors resultats de 2n d’ESO i de 1r de Btx són del Lucas G. i Pau M. respectivament.