Projecte de fotografia Projecte Oriol Maspons

El Dijous 9  va tenir lloc la presentació dels projectes fotogràfics desenvolupats per l’alumnat de 9 instituts de secundària de Barcelona (Poeta Maragall, Narcís Monturiol, Doctor Puigvert, Josep Comas i Solà, Domènech i Montaner, Martí Pous, Infanta Isabel d’Aragó, Vall d’Hebron, Consell de Cent) que han participat al Projecte Maspons als IES acompanyats de dues fotògrafes professionals, la Mon Casas i l’Eugènia Ortiz de, amb motiu de l’exposició Oriol Maspons, la fotografia útil / 1949-1995.

La finalitat del projecte ha estat incentivar els adolescents en la seva recerca vital amb ulls de professionals de la fotografia, desenvolupant un treball fotogràfic sota la consigna de descriure el seu entorn, els seus interessos i les seves vivències, fent de ‘’documentalistes’’ dels seus entorns immediats i fent de la càmera una eina de recerca i observació, per acabar confeccionant -amb les fotografies seleccionades- una publicació impresa, reprenent el treball de Maspons freqüentment lligat a la premsa gràfica o a les publicacions editorials.

Els projectes fotogràfics desenvolupats per l’alumnat es presentaran a la sala d’exposicions temporals 1, el 9 de gener de 2020 a les 18 h (activitat gratuïta).

Els nostres alumnes, guiats per l’Annie Pugnau, han fet un treball excel·lent. Gràcies i felicitats.

Aviat el tindrem exposat la passadís d’exposicions