Presentació de Creadors en Residència 2019-20 al recinte de la Fabra i Coats

L’alumnat de 2n d’ESO, que el curs passat van estar en Residència (@abaoaqu_) amb les artistes del tèxtil Vanessa Varela i Maria Llop van fer la presentació de “Vols per la taula” que es va gestar durant el curs 2019-20. Un projecte qua va començar de manera presencial i que va culminar confinat. L’alumnat va dotar a tots els assistents (en dos torns i mantenint les distàncies de seguretat) d’un quit per brodar i els hi ha van donar la consigna als assistents de què brodessin “què va significar per a tu el confinament”.

Us deixem amb algunes imatges de la vetllada.