Pla d’obertura de centre del 8 de juny al 3 de Juliol

Pla d’obertura de centre del 08 de juny al 3 de Juliol

El dilluns dia 8 de juny Barcelona entrarà en la fase 2, per tant, si no hi ha sorpreses, aquest dilluns al centre començarem una nova etapa. Us detallem, a continuació, com i per a qui estarà obert el centre.

• Tot l’alumnat que vingui a l’institut haurà de portar signat el document de declaració responsable o no podrà accedir a l’interior del centre.
  • Hi ha un model per a l’alumnat menor de 18 anys (ESO i Batxillerat) i un model per als majors de 18 anys (Batxillerat).  La documentació s’haurà d’enviar al tutor/a o professor/a convocant amb signatura digital. En cas de no tenir-la, s’haurà de portar en paper i lliurar-la el primer dia d’assistència.
  • Models:
Declaració responsable majors 18 anys (Batxillerat)
Declaració responsable menors de 18 anys (ESO i Batxillerat)

• L’assistència variarà en funció de les setmanes:

Del 8-12 de juny

Només podrà accedir-hi alumnat de 4rt d’ESO i 2n de Batxillerat amb cita prèvia.

Del 15-19 de juny

Només podrà accedir-hi alumnat de 4rt d’ESO i 2n de Batxillerat amb cita prèvia per fer les tasques de suport i de recuperació, en el cas de 2n de Batxilllerat.

Tasques d’orientació amb tutor/a i/o el Departament d’Orientació amb les famílies que ho necessitin.

22-3 de juliol

Tot l’alumnat, només amb cita prèvia amb el tutor/a o mitjançant l’aplicatiu del centre.
Tutories grupals (màxim 10-12 alumnes)
Buidatge de les taquilles
Lliurament dels butlletins (a partir del 29/6)
Recollida dels papers de matrícula

Podeu llegir tot el document, aquí.