PARTY & TECNO

L’alumnat de l’institut té una nova eina per a consolidar el coneixement de les eines del taller de Tecnologia: PARTY & TECNO.

Es tracta d’un joc creat pel Departament de Metodologies Globalitzades de l’institut que, mitjançant cartes de mímica, de dibuix i de definició d’eines amb una paraula prohibida, pretén aprofundir en el nom i l’ús de les eines del taller de Tecnologia.

La prova pilot s’ha fet amb l’alumnat de l’Itinerari Tecnològic de 4t d’ESO i després un grup de 1r d’ESO també hi ha jugat. S’ho han passat d’allò més bé!