Participació al XVII Certamen de Lectura en Veu Alta

Un any més, l’Institut Doctor Puigvert ha participat al Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta, organitzat per la Fundació Enciclopèdia Catalana i la Generalitat de Catalunya.

Stephany Nicole Lemus García, de 2n d’ESO E, ha estat l’encarregada de representar la categoria Timoners. Mia Porcel Talens, de 2n d’ESO B, ha participat en la categoria Corsaris. I Jan Garcia Playà, Juan Baringo Martínez i Cloe Miralles Quintana, de 4t d’ESO, han participat en la categoria de Tropa de Corsaris.

Enguany aquesta edició ha estat telemàtica. L’alumnat ha enregistrat un vídeo llegint en veu alta el fragment del llibre proposat per a la fase de semifinals en cada categoria i l’hem enviat a l’organització per tal que el jurat el valorés.

Els alumnes ho han fet força bé però no han passat a la següent fase.

Els lectors i les lectores han rebut un diploma i un llibre per part de la Fundació Enciclopèdia Catalana.

Des daquí volem donar-vos les gràcies per la vostra participació i esforç.