Menjador 23-24

Us informem que ja està en marxa el servei de menjador pel curs 23-24, gestionant per l’AFA de l’Institut.

El servei de menjador es porta a terme a la cantina de l’institut a partir de les 14h40 fins l’inici de les extraescolars, segons el torn dels alumnes. En cas que l’alumne disposi d’autorització, l’alumne podrà sortir abans de temps.

Per fer la inscripció he de demanar la documentació a consergeria o omplint el document d’inscripció cantina. (Aquells alumnes que ja ho hagin complert no cal que ho tornin a fer.)

Beques menjador

Pels alumnes que així ho necessitin, poden demanar el ajut a menjador segons els períodes establerts pels consorci (pàgina d’informació de les beques)

• Primer període obert de presentació de sol·licituds: entre el 4 i el 25 de setembre de 2023, ambdós inclosos.
      • Segon període obert de presentació de sol·licituds: entre el 26 de setembre i el 30 de novembre de 2023, ambdós inclosos.
      • Tercer període obert de presentació de sol·licituds: entre l’1 de desembre de 2022 i el 29 de febrer de 2024, ambdós inclosos
      • Quart període obert de presentació de sol.licituds: entre l’1 de març de 2023 i fins l’últim dia que s’admetin noves admissions del curs 2022-2023.

Podeu consultar el Full informatiu editat pel consorci

Us recordem que les sol·licituds s’han de presentar de manera telemàtica (enllaç al formulari de sol·licitud). Cal omplir el formulari, independentment que es tinguin altres ajudes reconegudes (Pla de Xoc, Beca Ministeri,…) i caldrà lliurar-les signades per tots els membres de la família.