Matrícula ESO 23-24

Us proporcionem algunes informacions sobre la matrícula per l’ESO del curs 23-24:

• Alumnes NOUS: Del 20 al 27 de Juny del 2023. Accés al formulari
    • Cal omplir el formulari on es facilita la informació i documentació.
    • La matrícula l’ha de fer un/a dels tutors/es legals de l’alumne/a.
    • El centre proporciona a l’alumne/a un Chromebook en relació de cessió per ús que cal retornar en acabar l’etapa escolar.
  • Alumnes del centre: De l’1 al 16 de Juny del 2023. Accés al formulari
    • La matrícula l’ha de fer un/a dels tutors/es legals de l’alumne/a.
    • Cal omplir el formulari de confirmació de plaça (en el mateix formulari es pot informar de la baixa del centre) abans del 16 de juny. Els i les alumnes que faran 3r ESO el curs 23-24 han d’adjuntar el formulari de pagament i el DNI.

Informacions generals (NOUS i alumnes del centre)

El cost de la matrícula pel curs 23-24 és de 235€ (De 1r a 4t ESO independentment de l’itinerari) aprovat pel Consell Escolar. Inclou:

• Llibres de text i llicències digitals. Podeu consultar el llistat detallat pel curs 23-24 (en elaboració)
      • Préstec dels llibres de lectura.
      • Material fungible (material pels projectes i pràctiques).
      • Assegurança escolar (3r i 4t ESO).
      • Sortides escolars segons el projecte de Nivell aprovades pel Consell Escolar.
      • Accés a plataformes de comunicació i aprenentatge.
    • Formes de pagament:
      • Pagament únic per Transferència: abans del 16 de juny (Núm de compte ES85 0049 0807 1120 1040 7604)
      • Pagament fraccionat en 4 quotes per la Plataforma iEduca (cal estar donat d’alta. Instruccions). 1a quota de 100€ (juny)+ Quota 1r i 2n trimestre 50€ (Setembre/Desembre)+ Quota 3r trimestre 35€. A partir del 6 de juny. Únicament per famílies del centre ja donades d’alta al sistema
      • Pagament en efectiu o targeta (S’ha de demanar hora al centre a l’enllaç)
    • NO inclou el material escolar personal de l’alumne/a (paper, material d’escriptura, calculadora, etc)
    • NO inclou les colònies escolars (cost aprox de 150€ segons calendari) ni el viatge de final d’etapa de 4t ESO.

Recordeu que podeu demanar cita per fer la confirmació de la plaça o el pagament a través de l’enllaç

Per últim, com cada any, us convidem a que us feu socis de l’AMPA (25€) omplint les vostres dades i fent l’ingrés corresponent al seu número de compte (ES65 2100 3081 4322 0030 4449). També podreu fer el pagament mitjançant l’IEDUCA a partir del dia 6 de juny.

1. Raquel Ramírez

La prescripción la hice yo, y me adelanto porque así ya se donde pedir el formulari, para matricular a mi hijo.. Gracias… Empieza 1 eso…