Matrícula curs 22/23

Per la matrícula 22/23, les dates claus i el tràmits són els següents:

• Del 1 al 10 de Juny
    • Alumnes ESO (que actualment fan 1r, 2n o 3r): els alumnes que ja estan matriculats al centre, rebran a partir del dia 1 de juny un email amb el document de confirmació de dades. Caldrà que validin les dades de contacte que hi consten i confirmin la plaça de l’alumnes completant el formulari de continuïtat.
      • El formulari requereix que s’adjunti una còpia de la documentació de l’alumnes (DNI, tarja sanitària, informe mèdic quan escaigui) i el comprovant de pagament (podeu trobar l’import en aquest enllaç). No es podrà confirmar la plaça sense enviar TOTA la documentació.
      • Accés al formulari (a partir del 1 de juny)
      • Si necessiteu ajuda amb la matrícula, podeu demanar hora per telèfon o al formulari de cites
  • Del 7 al 15 de Juny:
    • Alumnes per 1r BATXILLERAT DEL CENTRE (sense matèries pendents): els alumnes de 4t ESO que no tenen matèries pendents poden formalitzar la matrícula a partir del 7 de Juny. En tractar-se d’una nova etapa cal que introdueixin les dades principals de contacte mitjançant un formulari. Han de demanar cita prèvia al Cap d’Estudis per validar l’elecció de modalitat (cal que l’entrevista es porti a terme UNA VEGADA s’ha omplert el formulari de matrícula).
      • Accés al formulari (a partir del 7 de juny)
      • Accés a la pàgina de cites del cap d’estudis
      • Cal que la matrícula la formalitzi una persona major d’edat
  • Del 10 de Juny al 28 de Juny:
    • Alumnes ESO (matrícula NOVA): els alumnes que han estat assignat a l’Institut Puigvert al curs 22/23 cal que omplin el formulari de matrícula. Una vegada fet, rebran el document de confirmació de matrícula.
      • El formulari requereix que s’adjunti una còpia de la documentació de l’alumnes (DNI, tarja sanitària, informe mèdic quan escaigui) i el comprovant de pagament (podeu trobar l’import en aquest enllaç). No es podrà confirmar la plaça sense la documentació.
      • Accés al formulari
    • Alumnes per 2n BATXILLERAT DEL CENTRE (sense matèries pendents de 1r): els alumnes de 1r BATX que no tenen matèries pendents poden formalitzar la matrícula a partir del 13 de Juny.
        • El formulari requereix que s’adjunti una còpia de la documentació de l’alumnes (DNI, tarja sanitària, informe mèdic quan escaigui) i el comprovant de pagament (import està informat en el correu electrònic que rebreu). No es podrà confirmar la plaça sense enviar TOTA la documentació.
TECNOLÒGIC CIENTÍFIC HUMANÍSTIC/SOCIAL ARTÍSTIC
234€ 234€ 225€ 256€
  • Del 22 de Juny al 28 de Juny:
    • Alumnes BATXILLERAT (matrícula NOVA, alumnes amb matèries pendents, … ): Cal que omplin el formulari de matrícula. Una vegada formalitzada, rebran el document de confirmació de matrícula.
      • El formulari requereix que s’adjunti una còpia de la documentació de l’alumnes (DNI, tarja sanitària, informe mèdic quan escaigui) i el comprovant de pagament (reviseu l’import per Modalitat i curs; 1r Batxillerat i 2n Batxillerat). No es podrà confirmar la plaça sense enviar TOTA la documentació.

RESUM DE LES DATES CLAUS

1r ESO 2n ESO 3r ESO 4t ESO BATXILLERAT
Alumnes del centre 1 al 10 de juny
1 al 10 de juny
1 al 10 de juny
1r – 7 al 15 Juny
(sense matèries pendents)
2n – 22 al 28 de Juny
(amb matèries pendents)
Alumnes NOUS 10 al 28 de juny
22 al 28 de Juny
Enllaç al Formulari

Podeu demanar cita presencial al formulari de cites

Abans d’iniciar el formularo cal que tingueu preparada la documentació digitalitzada:

• DNI de l’alumne
  • Targeta sanitària
  • Resguard de pagament
  • Certificat mèdic (si s’escau)
  • Carnet de família nombrosa (si s’escau)
  • Carnet de família monoparental (si s’escau)

1. Dolors

De cara al curs 2023-2024 estic interesada en que la meva filla faci matrícula de 1r de Batxillerat d’arts escèniques. El dubte que tinc és que seria alumna nova i demaneu el comprovant de pagament a l’hora de fer la matícula. Què passa si es queda sense plaça? Es fa el retorn de la matrícula?

Gràcies

1. admin Autor de l'article

Bon dia Dolors,
      El procés de matrícula és posterior al de preinscripció. Quan fa l’abonament de la quota és quan ja té la plaça adjudicada.
      Gràcies pel teu interès.