Matrícula BATX 23-24

S’ha iniciat el període de matriculació pels alumnes de Batxillerat pel curs 23-24.

ALUMNES DE CONTINUÏTAT (Alumnes de 4t a 1r de BATX i alumnes de 1r a 2n BATX)

• Els alumnes han de completar el formulari de confirmació i fer el pagament. Accedeix al formulari
  • L’elecció de les optatives de Modalitat es va fer al mes de Maig.
  • L’elecció de les optatives de centre es farà a principis de Juliol.
  • L’assignació de les places de les Optatives es publicarà a principis de setembre

ALUMNES NOUS AMB PLAÇA ASSIGNADA

PAS 1.- Dades del formulari de matrícula. Accedeix al formulari

• Cal que la matrícula la faci un adult responsable de l’alumne que serà la persona de contacte en cas de necessitat.
  • La matrícula queda pendent fins la formalització del pagament de la mateixa, amb la possibilita de que quedi anul·lada si no es fa efectiu en els períodes establerts (podeu contactar amb el centre per veure les formes de pagament i fraccionament). Cal adjuntar el resguard del títol.

PAS 2.- Elecció de les matèries optatives de Modalitat Accedeix al formulari

• Una vegada feta la matrícula, l’alumne ha d’escollir les matèries de modalitat que vol cursar. Aquesta elecció no es definitiva (dependrà de les opcions organitzatives del centre). La llista de grups i matèries es publicarà al mes de setembre.

ALUMNES SENSE PLACE O EN LLISTA D’EPERA

• Una vegada completat el període de matrícula (3 de juliol) podeu trucar al centre per saber les places lliures de cada curs.
  • També podeu enviar un eamil a a8044922@xtec.cat i us avisarem del resultat de la matrícula

La data d’inici del curs 23-24 és el 12 de setembre.