Lliurament TR

El proper 16/11 l’alumnat de 2n de Batxillerat ha de fer el lliurament del TR. Aquest curs, per fomentar la sostenibilitat i la racionalització de recursos, s’ha realitzat una modificació de les instruccions que inclouen un lliurament presencial d’una única còpia i un lliurament virtual del mateix document en pdf:

• Lliurament presencial: l’alumnat ha de passar per Secretaria segons l’ordre i les indicacions establertes per poder fer el lliurament de la còpia en paper.
  • Lliurament virtual: l’alumnat ha d’accedir amb la seva adreça de l’institut a la pàgina de lliurament . Una vegada realitzada, rebrà un correu electrònic amb un resguard, alhora que el tutor/a rebrà una còpia del document final del TR lliurat. Per poder lliurar el document cal que l’alumne/a disposi de l’IDALU (s’ha enviat un email) i de les dades del seu tutor/a.