La maquinària de les joguines òptiques ja està en marxa…

L’alumnat de l’itinerari Tecnològic d’ESO4 ja fa dies que treballa en el disseny, construcció i automatització de les joguines òptiques que han escollit com a projecte per arrodonir l’estudi de mecanismes de transmissió i transformació del moviment que han fet. El projecte, que va començar abans de Nadal amb la visita al Museu del cinema de Girona, culminarà amb la posada en marxa d’aquestes joguines.

Alguns grups estan dissenyant les seves pròpies peces i les estan imprimint en les impressores 3D de l’institut.

Ànims, que ja esteu a la recta final!