Jornada VISIONS STEAM FÒRUM

Divendres passat es va celebrar la primera Jornada VISIONS STEAM FÒRUM organitzada per la UPC Est al Fòrum de Barcelona. Alumnes de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat van participar durant tot el matí en diversos tallers relacionats amb la Biologia, la Física, les Matemàtiques, la Química i la Tecnologia. El contingut d’aquests tallers s’adaptava al currículum de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat i hi assistiren, entre molts altres centres de la ciutat, els alumnes de l’Itinerari Científic, de l’Itinerari Tecnològic i de 1r de Batxillerat Cientificotecnològic.

Els tallers els podeu consultar aquí.

Aquí teniu un resum de la jornada en imatges!