JORNADA DE PORTES OBERTES 4 DE MARÇ – INFORMACIÓ SOBRE EL CENTRE

JORNADA DE PORTES OBERTES 4 DE MARÇ (10:00 i 11:45)

Ens complau, un curs més, obrir-vos les portes de l’INS Doctor Puigvert.  El dissabte 4 de març tindrà lloc la jornada de Portes Obertes en dos torns (no cal fer reserva):

1r torn

De 10:00 a 11:45h – Presentació ESO a la Sala d’Actes i posterior visita organitzada per l’alumnat fins les 11:45 pels diferents espais de l’Institut.

2n torn

De 11:45 a 13:30h – Presentació ESO i Batxillerat a la Sala d’actes i posterior visita organitzada per l’alumnat fins les 13:30 pels diferents espais de l’Institut. Hi haurà un itinerari per a visitar l’ESO i un altre diferent pels Itineraris formatius de Batxillerat (Científic-Tecnològic, Humanístic-Social i Arts Escèniques).

No cal reservar plaça per assistir a les Portes Obertes.

Us hi esperem!

Moltes gràcies a totes les famílies que van voler conèixer el nostre Projecte Educatiu de Centre.

Us deixem la presentació amb els detalls de l’organització del centre.

1. Eva López Heredia

Bon dia, sóc una mare i estic interessada en fer la visita al vostre institut, pel meu fill que l’any que be farà primer de la ESO, però malauradament no puc assistir el dia 4 de març, a cap de les dues convocatòries, és per .això que m’agradaria saber si es pot fer la visita un altre dia. Quedo a l’espera de la vostra resposta, rebeu una cordial salutació.
    Eva López.

2. Lluna Rimbau

Hola, a les portes obertes vaig fer diverses preguntes, però en sortir vaig recordar que em vaig oblidar de preguntar una cosa: treballeu més en digital o amb llibres?