Itinerari Tecnològic de 4t d’ESO al Museu del cinema de Girona.

Itinerari Tecnològic de 4t d’ESO al Museu de Girona

El dijous 7 de novembre l’alumnat de l’Itinerari Tecnològic, acompanyat per la seva tutora Maria Plazas i la seva professora Lourdes Costa, va visitar el Museu del cinema de Girona. I aprofità els últims minuts abans de tornar a agafar el tren per visitar la Catedral de la ciutat.

La visita és el punt de partida pel projecte que tenen ara entre mans: construir i automatitzar joguines òptiques,com ara un zoòtrop, un fenaquistoscopi, un praxinoscopi… Per a poder-ho fer hauran d’estudiar quins són els diferents mecanismes de transmissió de moviment, escollir el millor per a la seva joguina, fer tot el procés tecnològic que implica el disseny i la construcció dels aparells i, finalment, fer la Memòria Tècnica del procés. Us mantindrem informats dels seus progressos!