Instruccions generals curs 2020-21 famílies

Benvolgudes famílies (informació actualitzada a 10/09)

Esperem que hagueu passat un bon estiu.

El curs passat no el vam poder acabar amb normalitat per l’aparició de la COVID19, que aquest curs ens obliga a prendre les mesures necessàries per evitar-ne la propagació. Tota la comunitat educativa de l’institut (alumnat, famílies, claustre de professorat, PAS, servei de neteja i menjador) hem d’actuar amb responsabilitat i consciència amb l’objectiu que l’escola pugui romandre oberta i no haver d’enviar grups a casa.

Pel que fa a l’organització del nou curs, hem pogut crear grups reduïts a tota l’ESO (24-25) i un desdoblament complert al 1r de Batxillerat científictecnològic. A més, aquests grups de convivència estables (GCE) tindran una única aula de referència i s’evitaran els espais comuns, amb les excepcions d’Educació Física, optativa de música, i l’alumnat de Batxillerat artístic, el Teatre i la Sala de dansa. Es fomentarà, encara més, les sortides fora de l’Institut, fent servir els espais d’ús comú que el Districte de Sant Andreu posi a la nostra disponibilitat. Les matèries optatives on l’alumnat es barrejava desapareixen i passaran a fer càpsules temàtiques trimestrals, amb l’excepció de les llengües estrangeres d’alemany i francès on l’alumnat sortirà de l’aula de referència.

L’entrada i sortida al centre serà esglaonada i per cursos i requerirà la màxima puntualitat. Mantindrem els dos torns de pati amb zones per CGE diferenciades i ben indicades amb adhesius.

Horari entrades i sortides general de tot el curs (a partir del 15 de setembre)

Porta A. Entrada principal, Passeig Santa coloma, 46 / Porta B. Entrada lateral hort, Passeig Santa Coloma, 54 / Porta C. Entrada porta pati Fernando Pessoa.

Seguint les instruccions del Departament, aviat us farem arribar una declaració responsable conforme prendreu la temperatura als vostres fills abans que surtin per anar a l’escola i que, en cas que tinguin símptomes compatibles amb la COVID19, no assistiran al centre. Les últimes instruccions del Departament indiquen que tothom haurà de portar mascareta al centre en tot moment, i que també hem prendre la temperatura a l’alumnat al centre un cop al dia.
Com a mesures complementàries, recomanem que els vostres fills portin a l’escola una ampolla d’aigua i gel hidroalcohòlic per ús individual, una mascareta de recanvi amb una bossa per guardar-la. Tot i que de gel hidroalcohòlic n’hi haurà dispensadors a les portes de les aules i a les entrades i sortides d’espais comuns, sempre és recomanable que en portin per més seguretat. A més, hi haurà alcohol 70º per procedir a la desinfecció del material d’ús comú (Chromebooks, tauletes, manipulables de matemàtiques,..)

La setmana vinent us farem arribar el Pla d’organització per a l’inici de curs 20-21, ja aprovat pel Consell Escolar i revisat per la Inspecció educativa, que explica amb molt més detall com s’ha organitzat el curs.

Horari del 1r dia de curs (14 de setembre)

Tot l’alumnat accedirà per la porta (A) principal del Passeig de Santa Coloma, i se’ls pendrà la temperatura, i pujaràn a les aules on els esperarà el seu tutor/a. La setmana vinent informarem a quin GCE ha estat assignat cada alumne.

Els alumnes hauran de portar la Declaració responsable i un bolígraf.

Mireu el llistat de material actualitzat a la secció de Secretaria/LListat de llibres i material curs 2020-21

Declaració Responsable famílies

Seguint les instruccions del Departament ús deixem aquí la Declaració responsable, perquè la pogueu portar degudament complimentada el dia 14 de setembre. L’alumnat que no la porti se li donarà en paper el mateix dia perquè la portin al dia següent.

Autorització sortida durant l’hora d’esbarjo 4t d’ESO

Aquest curs, i com a mesura d’excepció, els alumnes de 4t d’ESO podran sortir al carrer durant els dos torns de 20′ d’esbarjo. Aquesta pràctica, que és ja habitual en altres instituts, l’hem volgut aplicar per evitar l’amuntegament dels GCE (Grups de convivència estable). És molt important que l’alumnat porti el full d’autorització de les famílies abans del dia 15 de setembre.

Aquí us podreu descarregar el autorització sortides patis 4t d’ESO de sortides durant les hores d’esbarjo.

Equip directiu

Enllaços d’interés