Inici de curs 2020-21 (aules i llistats)

Horari d’inici de curs dia 14 i llistat d’alumnes

Ja el tenim aquí el dia 14 de setembre. Obrirem les portes amb il·lusió i confiança en què tot anirà bé!

El dilluns 14 de setembre començaran les classes l’alumnat de 1r d’ESO a les 9:00 del matí i hi estaran fins les 10:45. L’alumnat ha de portar un bolígraf i la Declaració responsable firmada. L’alumnat entrarà per la porta principal del centre i anirà directament al primer pis a l’aula del grup assignat (LListats 1r d’ESO).

Els/les de 2n d’ESO començaran les classes a les 11:00 del matí i hi estaran fins les 12:30. L’alumnat ha de portar un bolígraf i la Declaració responsable firmada. L’alumnat entrarà per la porta principal del centre i anirà directament al primer pis a l’aula del grup assignat (LListats 2n d’ESO).

Els/les de 3r d’ESO començaran les classes a les 11:15 del matí i hi estaran fins les 12:45. L’alumnat ha de portar un bolígraf i la Declaració responsable firmada. L’alumnat entrarà per la porta principal del centre i anirà directament al segon pis a l’aula del grup assignat (LListats 3r d’ESO).

Els/les de 4t d’ESO començaran les classes a les 11:30 del matí i hi estaran fins les 13:00. L’alumnat ha de portar un bolígraf, l’autorització sortida hores d’esbarjo i la Declaració responsable firmades. L’alumnat entrarà per la porta principal del centre i anirà directament al segon pis a l’aula de l’Itinerari assignat (sota trobareu els llistats). L’alumnat de l’Itinerari artístic trobarà l’aula al tercer pis. (Llistat itineraris 4t d’ESO)

Els/les de 1r de Batxillerat començaran les classes a les 11:45 del matí i hi estaran fins les 13:15. L’alumnat ha de portar un bolígraf, l’autorització sortides en hores d’esbarjo que es trobava al full de la matrícula  i la Declaració responsable firmades. L’alumnat entrarà per la porta principal del centre i anirà directament al tercer pis a l’aula assignada (científic 1r Batx. A, tecnològic Tecno 3., humanístic 1r Batx B, Artístic 1r Batx C). (Llistats 1r Batx.)

Els/les de 2n de Batxillerat començaran les classes a les 12:00 del matí i hi estaran fins les 13:30. L’alumnat ha de portar un bolígraf, l’autorització sortides en hores d’esbarjo que es trobava al full de la matrícula  i la Declaració responsable firmades. L’alumnat entrarà per la porta principal del centre i anirà directament al tercer pis a l’aula assignada (científictecnològic 2n Batx A., humanístic 2n Batx B, Artístic 2n Batx C). (Llistats 2n Batx. )

Recordeu que l’alumnat ha de portar la MASCARETA posada en tot moment i una de recanvi, una ampolla d’aigua i hidrogel individual.

Encara que totes les aules disposaran dispensadors d’alcohol 70º i hidrogel.