FOTOGRAFIA – 3r d’ESO

La fundació Photographic Social Vision organitza per dissetena vegada l’exposició de fotoperiodisme més reconeguda a escala mundial, que aplega les obres guanyadores del concurs de fotografia i narrativa digital World Press Photo.

L’exposició presenta totes les fotografies i les peces multimèdia premiades, la major part inèdites al nostre país, que s’han escollit per la seva qualitat visual excepcional i que ofereixen diferents perspectives al voltant de l’actualitat global.

Aquest any quatre fotògrafs espanyols figuren entre els guardonats: el barceloní Luis Tato, el basc Aitor Garmendia, l’extremeny Jaime Culebras i la valenciana Claudia Reig Valera. També ha estat guardonat l’argentí resident a Barcelona Pablo Tosco.

El dijous passat, 11 de novembre, l’alumnat de 3r d’ESO que fa l’optativa de Fotografia fou el primer grup que assistí a la inauguració de l’exposició WPBarcelona. Mentre feia la visita, va tenir l’oportunitat de parlar amb Mads Nissen, el fotoperiodista danès que n’és el fotògraf guanyador.

La foto guanyadora és “The First Embrace” (La primera abraçada), que Mads Nissen féu per a Politiken/Panos Pictures, i que mostra a Rosa Luzia Lunardi mentre és abraçada per la infermera Adriana Silva da Costa Souza, a la residència de gent gran Viva Bem, de São Paulo, Brasil, el 5 d’agost de 2020.

Thanks for being so polite with our students!