Finalistes al Premi d’Ensenyament del Cercle d’Economia

Ahir al migdia una representació de l’INS Doctor Puigvert va anar al Cercle d’Economia. Hi va tenir lloc la cerimònia de lliurament de premis del Premi d’Ensenyament que organitza aquesta entitat amb el patrocini de Cuatrecasas, la Fundació AGBAR i la Fundació Bankia.

Els projectes presentats incideixen sobre la millora de l’aprenentatge dels alumnes, l’ús de noves tecnologies, el treball competencial, l’empoderament de les famílies i la millora de la inserció dels alumnes en el món laboral, entre d’altres aspectes.

Es van presentar al premi 98 centres, repartits en 3 categories – Infantil i Primària, Secundària i Batxillerat i Cicles Formatius – dels quals en van quedar 9 de finalistes, 3 de cada categoria, entre ells el nostre Institut.

Va recollir el diploma de finalista la nostra directora, Txeli Segué.

Els centres guanyadors van ser l’Escola Gabriel Castellà i Raich d’Igualada (Barcelona) pel Premi Cuatrecasas, l’Institut Escola Daniel Mangrané de Jesús (Tortosa) pel Premi Fundació AGBAR i l’Institut Bonanova FP Sanitària de Barcelona pel Premi Fundació Bankia.

Enhorabona a tots els centres premiats i, en particular, al nostre institut per arribar fins aquí. I a seguir treballant en aquesta línia!