Festa de graduació de 4t d’ESO i 2n de Batxillerat, dimarts 29 de juny

Benvolgudes famílies,

Estem molt contents perquè finalment el Departament d’Educació ha permès la celebració de les festes de graduació seguint algunes recomanacions. Enguany, les promocions de 2017-2021 d’ESO i la de 2019-2021 de Batxillerat es graduen. L’organització serà la següent:

L’alumnat de 4t d’ESO està convocat a les 17:45h i la graduació serà fins a les 19:45 i a les 20:00h comença la de 2n de Batxillerat fins a les 21:15. La cerimònia tindrà lloc a l’aire lliure, al pati i s’accedirà per la porta del carrer Fernando Pessoa.

Per mantenir les indicacions del Departament l’alumnat de 4t d’ESO podrà convidar fins a 2 persones i el de 2n de Batxillerat fins a 3 persones. A més, es continuaran mantenint totes les mesures còvid.

• No podrà participar en la celebració cap persona que presenti simptomatologia compatible amb la còvid-19, ni que tingui una prova positiva per covid-19 o hagi estat designada com a contacte estret d’un cas positiu en els 10 dies anteriors o que tingui un convivent amb sospita de còvid a l’espera de confirmació.
  • Abans d’accedir es prendrà la temperatura a l’entrada de Fernando Pessoa i es disposarà d’hidrogel.
  • Malgrat estarem al pati, l’ús de la mascareta serà obligatori.
  • Les cadires es disposaran per tenir 2,5 m2 per persona, sense superar les 500 persones (alumnat inclòs).
  • Un cop acabada la cerimònia les famílies sortiran per la sortida de Fernando Pessoa i l’alumnat romandrà al pati de l’Institut fins a l’hora de la sortida.
Agraïm la col·laboració de l’AMPA en l’organització de la festa de graduació.