Espectacle “Made of Space” i Taller amb Guy Nader i Maria Campos

L’alumnat de 1r i 2n de Batxillerat Escènic van poder gaudir de l’espectacle Made of Space al Mercat de les Flors el dia 21/10/21.

Made of Space és el nou treball de la companyia formada per Guy Nader i Maria Campos, i tanquen amb aquesta peça la trilogia que van iniciar amb Time Takes The Time Time Takes (2015) i Set of Sets (2018).

Després de la visita al Mercat de les Flors, vam treballar a l’aula els conceptes que mostrava la peça, el treball dels ballarins i ballarines i l’escenografia, entre d’altres.

I per finalitzar el treball d’aquesta peça i dintre de la col·laboració del projecte “Escola d’Espectadors” amb Agost Produccions vam poder portar al cos, part d’aquests conceptes treballats, en una classe pràctica dirigida pel Guy Nader i la Maria Campos.

Tota una experiència per l’alumnat!