Entrenadors placa ESP32Steamakers

L’alumnat de Robòtica de 1r de Batxillerat ha dissenyat en Tinkercad i imprès en 3D els suports pels dispòsitius electrònics que està aprenent a programar amb el programa Arduinoblocks. El cor de la programació és la placa ESP32Steamakers. I els dispositius que l’acompanyen són:

• una pantalla LCD
  • una matriu de leds
  • dos motors de corrent continu
  • un driver de motors L298N
  • un servomotor de 180º
  • dos polsadors
  • un brunzidor
  • un sensor d’ultrasons

Amb aquests suports s’han muntat 4 entrenadors que facilitaran el cablejat dels diferents circuits a programar, projectes guiats i projectes propis que estan desenvolupant al llarg del curs.

1. OSCAR GIL GONZALEZ

Hola nos gustaría hacer una visita para las puertas abiertas. Mi hija lucia Gil fontalba está en 4 ESO de la Escolá Pia Luz Casanova. Su intención es hacer bachillerato Social. Les dejo mi teléfono de contacto para hacer una visita al centro Oscar Gil González