Elevator Pitch

El proper 15 de novembre de 16h a 17h30, els alumnes de 1r de Batxillerat faran l’Elevator Pitch.

Aquesta activitat marca l’inici del TR que els alumnes hauran de fer durant 1r. El treball l’han de lliurar i defensar durant els mesos d’octubre/novembre de 2n de Batx.

Els alumnes “venen” quina és la seva idea de TR i com la pensen davant una representació del professorat (cada “grup” té uns 5-7 professors). Posteriorment, el professorat avalua la idea i s’anomena una persona que farà l’acompanyament del TR. Recordem que aquest treball és una prova de maduresa de l’alumne; és a dir, el tutor de TR acompanya però no “lidera”.

Entre els dies 27/10 i 6/11 els alumnes han d’omplir el formulari amb la proposta de TR. Posteriorment, es farà públic el grup al que ha estat assignat el TR i el lloc al que ha d’anar el dia 15/11. Recordem als alumnes que el dia 15/11 han de lliurar signat el document de proposta.