ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 2023-24 – PUBLICACIÓ DELS CANDIDATS

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 2023-24

Benvolgudes famílies,

El dia 30 d’octubre, es va iniciar el procés de renovació dels Consells Escolars dels centres educatius.

Les dates més significatives del procés són:
  • 7/11 Publicació del cens del professorat, PAS i PAE amb reclamacions resoltes. EL SECTOR PARES I MARES tenen fins el dimarts dia 8.
  • 10/11 Creació de les Meses de professorat, PAS i PAE. La mesa de professorat estarà composta pel professor/a més antic i el més nou/va al centre.
  • 13/11 Presentació de candidatures. Es renoven 2 professors/es, 2 representants del sector famílies, 1 del PAS i 2 alumnes.
    • Model candidatura famílies.
    • CANDIDATURES:
      • FAMÍLIES: MELVIN MARCILLO VILLAFUERTE I SILVIA PÉREZ FUENTES
      • ALUMNAT: ELIOT ROCHER LANZAROTE, ENRIQUE POSTILLO LÓPEZ I PAULA BUSTILLO GONZALEZ
      • PROFESSORAT: CARME PÉREZ BRANCHADELL
      • PAS: ALBERT BLANCH TORRENTS
  • 15/11 Publicació de candidatures i inici de campanya.
  • DIMARTS 21/11 Eleccions al Consell escolar FAMIÍLIES a la Biblioteca de 09:00 a 11:00 i de 16:00 a 18:00.
  • DIMECRES 22/11 Eleccions al Consell escolar PROFESSORAT/PAS a la Biblioteca de 13:40 a 15:40.
  • DIJOUS 23/11 Eleccions al Consell escolar ALUMNAT a les aules.

L’Equip del Doctor Puigvert