Elecció OPTATIVES 1R BATX

Ja podeu omplir les optatives de 1r Batxillerat pel curs 23-24

La matèria Disseny de les PAU es desenvolupa mitjançant les matèries Optatives trimestrals de 1r Batxillerat, Disseny Gràfic (1r trimestre), Disseny Objecte (2n Trimestre) i Disseny d’espai (3r trimestre) i la Matèria optativa de modalitat de 2h de 2n de Batxillerat. Els alumnes interessats en aquest itinerari ho hauran d’indicar a l’apartat de comentaris per poder analitzar la prioritat global en aquestes matèries. Aquesta prioritat implica, el compromís dels alumnes a fer Disseny a 2n de Batxillerat.

1. Pilar

No se puede realizar el cuestionario porque hay 6 optativas, y 5 espacios que rellenar. Por lo cual, cuando dejas uno en blanco no te deja pasar a la siguiente página porque pone que es obligatorio marcar una opción por optativa.

2. Gianluca

Primer trimestre; som el que mengem
    Segundo trimestre: llenguatge no verbal
    Tercer trimestre: actualizar científica