Domus romana, temple i aqüeductes romans

Aquests dies l’alumnat de 1B d’ESO i de 1E d’ESO acaba el curs amb la robotització d’una domus i un temple romà de fusta que ha dissenyat i tallat amb làser a l’Ateneu de Fabricació Digital de Ciutat Meridiana. Amb el programa Scratch i les plaques de Makey-Makey han gravat els àudios que s’escolten en tocar cadascuna de les estances de la domus i el temple, en els que expliquen com era la vida dels seus habitants, en el cas de la domus, i què es feia al temple. I per a fer les connexions elèctriques han après a soldar amb estany.

Paral·lelament, l’alumnat de 1rD d’ESO l’acaba fent rèpliques de cartró de l’aqüeducte de fusta que va fer al mateix l’Ateneu de Fabricació de Ciutat Meridiana ara ja fa uns dies.