Dades seguiment de la pandèmia Còvid-19 curs 2021-22

Benvolgudes famílies,

Un curs més en agradaria fer-vos partícips de totes les informacions referents a la pandèmia i la seva afectació en el centre i a la nostra comunitat educativa.

Abans de venir al centre comproveu:

• L’absència de simptomatologia compatible amb la COVID-19 (febre o febrícula per sobre de 37,5 °C, tos, dificultat per respirar, mal de coll*, refredat nasal*, fatiga, dolors musculars i/o mal de cap, mal de panxa amb vòmits o diarrea, pèrdua d’olfacte o gust en infants grans i adolescents) o amb qualsevol altre quadre infecciós.
  • No convivents o contacte estret amb positiu confirmat o simptomatologia compatible en els 10 dies anteriors. Es convivents han de sumar 10 dies més al confinament.

Aquest curs, i depenent si l’alumnat ha adquirit la immunització a través de la vacuna l’alumnat haurà de seguir unes instruccions o unes altres. Mireu la infografia.

Dades de la pandèmia al Doctor Puigvert Curs 2021-22

Ens agradaria compartir algunes dades:

Data Total grups confinats per cas positiu Total alumnes confinats per casos positius (en grup) Total grups confinats per cribratge Total alumnes confinats per cribratge Total Alumnes confinats
(sense grup)
22/09/2021 0 0 1

Pla d’obertura curs 2021-22

Aquest curs, no es prendrà la temperatura a les aules, i es limitaran les entrades i sortides a les dues portes del Passeig de Santa Coloma. 1r, 2n i 4t d’ESO entraran i sortiran per la porta principal, mentre que 3r d’ESO i Batxillerat ho faran per la porta de l’hort. Seguirem però:

• Mascareta posada (de nas a barbeta), i portar una de recanvi a la motxilla. A consergeria en trobaran de recanvi per si se l’obliden.
  • Portar un pot d’hidrogel petit, malgrat totes les aules tenen dispensadors.
  • Rentar-se les mans abans i després dels patis amb hidrogel.
  • Portar una ampolla d’aigua.
  • No compartir menjar ni begudes durant les hores de pati.
  • L’alumnat es barrejarà a l’hora del pati però mantindrà la mascareta.
  • No barrejar-se grups de convivència estables (GCE) a les aules, excepte les 2h d’optativa de 1r a 2r d’ESO i les 4h setmanals de càpsules optatives a 4t d’ESO.
  • Ventilació: els finestrons es mantindran un pam oberts durant les sessions de classe i completament obertes durant les estones de pati. Es recomana venir amb roba d’abric quan faci fred.

Pla d’obertura (podeu llegir-lo sencer aquí)

Escola Segura

Aquest web permet accedir a tota la informació sobre les actuacions que es duen a terme en l’àmbit educatiu en el context de pandèmia. També s’informa de les mesures i decisions que es prenen en cada moment i que afecten, d’una manera o una altra, el desenvolupament de les activitats escolars.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *